tisdag

Pump på gympan, direkt på spinningpass, sen praktik + hakvtidsbedömning, promenad in på stan, sen hem.

Spinningpasset var så fruktansvärt roligt idag, alltså inte roligt så jag skrattade hela passet, men det gick bra, jag kände mig duktig. Vilodag imorgon, sen kör vi step på torsdag. Kan meddela att jag har gått ner ca 2.5 kg på inte alls så lång tid, det känns ganska gött!!! Sen vill jag meddela att jag tror att jag håller på att bli knäpp. När jag satt där på spinningpasset och var typ helt död så satt jag lika fullt och planerade min träning - jag ville bara ha mer!


Halvtidsbedömningen med handledarna kan inte ha gjort mig annat än glad. 
"En glad och härlig tjej som är mycket trygg och stark i sig själv trots sin låga ålder, du imponerar!"
What to say?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0