to you my friend.

 

 


Vaknade 05.00 i morse, har varit på praktiken till 16.00. Mötte upp Julia på stan kring 18tiden, träning på Friskvårds klockan 19-20.30 (typ). Nu ligger jag hemma i sängen och fruktar morgondagen, praktik med bara vikarier... jag skulle tydligen vara den som har bäst koll, och jag är sämst, hahahhah!!! Praktik till 15.00 sen vänder dagen till något mycket trevligare - då kommer mina favoritisar till oss, käkar tacos, spelar spel, knasar till oss och är bara oss själva. Kommer bli fucking underbart!!! Ingen träning imorgon, laddar till spinning på lördagmorgon istället - kanonkul!

 

Godnatt vänner - upp 05.00 i morgon också - livet leker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0