torsdag

Har varit ledig idag från praktiken. Det var till en början en hemma dag då jag har städat och stökat lite här hemma och hunnit slappa lagomt mycket också. Sen bar det iväg på friskvårdsträning x2 med min träningskompis Julia!! Först 45minuter bodypump och sen cykel i 45minuter. Kroppen är död men jag gick igenom det iaf!!




Är ledig även imorgon, då ska jag ta och baka lite och kanske, om kylan tillåter, ska jag gå en promenad - men jag tvekar. Måste även ta tag i skolan och skriva mitt argumenterande tal som är till på måndag... HJÄLP MIG MED ÄMNET!!??!? Sen var det det här med praktikuppgifterna också. Ingen panik med det men, det ska ju göras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0