torsdag

Har varit på Campus här i Skellefteå idag och kikat runt lite på olika program som man kan läsa på högskola sen. Var ju som starkt inne på Sjukgymnast tidigare, men idag så öppnades dörrarna för nåt annat - Hälsovägledare., vad tror vi om det?! Känns som nåt ganska bra faktiskt. Gick på stan ett litet tag med Julia efter det, SJÄLVKLART så lyckas jag handla nåt. Idag fick ett par löpardojor (mina gamla är det hål i) och lite annat tjafs följa med mig hem. 



Nu så ska jag gå ut och skotta bort lite av den snö som fallit på våran gård sen blir det middag och sen far jag och Frida mot staden för att träna ett step pass på friskvårds. Blir asbra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0