lördag

Har haft en toppendag idag! Tog bussen till stan och for på friskvårds för att träna lite med Julia. Eller, det blev ganska mycket i slutändan. Totalt lite drygt 90minuters träning, så jag är ganska slut i kroppen nu. Blev upphämtad i stan av farmor och farfar för att sen fara hem till oss och äta lunch, sen vidare på Ostviksrevyn, hem åt god middag och lite paketutdelning - fick en kastrull, en stekpanna, slevar och ett presentkort på 250kr!!


Nu kan jag säga er att jag är så trött som det bara går att bli, ska inte se mycket av Melodifestivalen, det är ändå så dåligt. Sängen kallar på mig. Imorgon är det dubbla futsaldömningar som gäller. Sen blir det en ny vecka - visst ska man blicka framåt?!! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0