tjugioförsta februari

Jag hann skriva klart mitt argumenterande tal igår kväll. Det gick väl hyffsat att framföra det också trots att jag var så äckligt nervös. Efter lunchen på skolan så skyndade jag iväg och tränade ett spinningpass på Friskvårds (gick apdåligt), tyvärr själv, Julia den lilla skiten fick fara iväg och jobba och tjäna pengar istället för att göra av med dom ;) Lite avis faktiskt (A) Jag gjorde iaf av med en massa pengar. Uppgraderade mitt träningskort till ett 4månaders Guldkort så nu är det bara att träna hur mycket jag vill i 4månader!!!


Nu så har vi just haft present utdelning för min pappii som fyller 45 bast idag, GRATTIS TILL HAN!!!!!!!
Halvvägs till 90 pappa, bara så du vet ;) PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0