Veckans träning.

Har gjort en 40minuters lång löprunda ikväll. Sprang med ett leende på läpparna mest hela tiden för det kändes så himla bra, länge sen sist med egenträning (den känns så himla viktig, man är ensam och kan filosofera hur mycket som helst med musiken pumpande i öronen). Nu ser jag helt enkelt bara framemot lite träning på Friskvårdskompaniet som kommer till veckan. Ska se till att hålla kosten på en bra nivå nu så ska vi se om det börjar ge litelite resultat strax, slapp-magen SKA bort till sommaren.



Må: 40 min löpning
Tis: Skidor
Ons: Core station
Tor: Stepmuskel
Fre: Spinning
Lör: -
Sön: -



Kommentarer
Postat av: martina

Hehe förlåt för bilden :$

Men det var den enda jag kunde hitta i mitt arkiv när jag bara hade sandras dator <3 :]

2011-01-31 @ 22:22:48
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0