rhurebuv

Wiiii, kom just på hur man kan blogga från telefonen. Lite drygt men nu kommer det kanske lite update oftare - vad tycker vi om det?!

Idag har jag iaf jobbat i värmen, lite halvt plågsamt men jag älskar att vikarierna gör allt mycket bätre! Slutade jobba 16, tog bussen till Ostvik 16.15 för grill och badkväll med lite vänner. Såg framemot att maten skulle stå på bordet när jag kom... Men dom visste inte ens hur grillen skulle startas... Men vi fick mat tillslut! Gott var det också! Efter maten så gick vi en kort promenad och sen badade vi badtunna, varmt som attans!!

Nu sitter vi ute på altanen och chillar i sommarvärmen. Imorgon är det jobbarkväll som gäller. Sover i stan sen till på fredag och sen PDOL!!! Får se om jag gör något vettigt av morgondagen förutom jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0