sista svängen.

Mycket har hänt sen sist jag skrev. Har fortfarande inte hunnit med ett London inlägg. Jobbar 100% på lassa, + lite extra. Har firat en underbar midsommar med underbart folk, kan inte annat än gilla mina vänner! Skulle kunna bjuda på lite bilder från det också men det hinner jag inte. Jag har varit i stugan 24/7 och solat och badat. I fredags var det stadsfesten - Hassle, robyn, mat, öl och massa folk (nästan för mycket)! IGÅR dååååå gifte sig min kusin sig med hennes Christian. Helt underbart fint och ja, det kom några tårar under kvällen. Själv så sjöng jag och Jenny i kyrkan, lite surprise men dom verkade nöjda :)  Jag blir som sugen på att gifta mig själv nu ;]




Nu bär det av mot stan och sen till stugan igen för att fortsätta pendla mellan stugan och jobbet några dagar.
PEACE


lita inte på någon uppdatering här, skippar bloggen ett tag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0