summerlovin'.

Livet är som det är just nu. Lite upp lite mer ner. One step forward, two steps back. Tar vara på ljusglimtarna och kommer ihåg dom när allt annat inte är lika bra!


Jobbar fortfarande. 3 veckor till sen blir det ett kort sommarlov innan skolan börjar med blandade känslor. Mest positiva.


Igår kväll så blev det impulsgrillning i våran stuga med Linne och Julia och Jenny, underbara vänner som bara kommer och gör min kväll bäst!! Grillade korv, pinnbröd och godis över elden ute i grillringen, sjöng underbar musik och skrämde livet ur varandra (som vanligt). Blev hur bra som helst!




Idag så har jag varit till läkaren (igen...) med min otäcka mage. Tidigare mediciner har inte hjälpt så nu ska jag testa en fjärde tablett... hoppas på en mirakelmedicin. Återbesök på 4veckor, får se om dom kan göra nåt då iaf.
Efter läkarbesöket så åt jag middag och for och kollade på träningen en stund innan jag begav mig till Ålund för att döma fotboll, herrar div4, träningsmatch. Blev lite förvånandsvärt att jag dömde HD, var inställd på AD. Blev en liten premiär där då `:) Matchen gick riktigt bra, schyssta spelare på planen, bra trio med de andra domarna och pigg kropp. Fick beröm och fick höra att jag/vi var den bästa domaren Myckle haft på hela säsongen, gissar att man måste ta åt sig lite? :$ Är nöjd över min egna insats iaf. Avslutar kvällen med lite glass, fotboll och sömn.
Bjussar även på lite random bilder från sommaren hittills.









PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0