LONDON



Jag tror nästan inte på mig själv när jag säger att det är imorgon som vi far till London. Alltså, imorgon 05.00 vaknar jag för att fara vidare och hämta upp Julia och sen vidare till flygplatsen. Flyger mot Stockholm och sen till London! Jag och Julia, ensamma i London i 5dagar. Tror att vi kommer se ut som några virrhönor, hehe. Nämen allt är som packat nu, resfebern är här till tusen och jaa...jag fattar det inte.. imorgon åker vi. SJUUUUKT!!!!!! Har en halvfull resväska, den ska vara proppad när vi kommer tillbaka!! GAAAAAAH, FATTAR DET INTE!!!!!!!!!!!!


inga telefonsamtal till oss. det är dyrt.
satsa på att smsa istället. lite billigare.



KRAM TILL SVERIGEEE!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0