söndag.

Ytterligare en fotbollsmatch är spelad, 3-0 seger mot L/B/K. UNDERBART, tagit igen serieledningen nu också! Drog på mig en sträckning i framsida lår efter typ 15min, men som min målvaktstränare säger så äre bara att bita ihop ;) Kändes som en stabil insats från både mig och hela laget.


Efter matchen så for jag hem och slängde i mig lite mat och sen till stan för att döma fotboll, F17 elit, sunnanå-piteå. Gick helt okej, dock ont i låret fortfarande men. Blev säkert en godkänd insats där också .'



Ikväll har jag börjat packa till Londonresan. Fattar inte att vi reser dit på två dagar!!! Nästa gång jag går och sover så kommer jag vakna upp för att fara till london. Imorgon beger jag mig till stan för att fixa det sista inför resan. Liiite resfeber nu!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0