awesooooome weekwnd!

Den här helgen som tyvärr snart är slut har varit helt underbar!! Delar av helgen har jag varit helt ensam i lägenheten, ganska skönt faktiskt att bara vara och slappna av. Men i längden blev det lite trist. Delar av helgen så har även Julia varit här!!! Jag har hunnit vara och dömt en match (en till ikväll) och Julia har varit iväg på andra trevligheter. Vi har sett hockey, käkat mat på pizzerian (kycklingsallad!) hyrt film på hemmakväll och sen sett dom filmerna också, . eller sett och sett.... den var en skräckis (enligt mig...). Nu så har Julia farit för att jobba och jag ska tillbringa min dag på Norrvalla för att se fotboll mest hela dagen.




Trevlig helg med trevlig vän - du är guld Julia!


bilder från den här helgen dyker kanske upp, julia har haft framme sin kamera sååå ;)

Kommentarer
Postat av: juliaoojoo

Helt underbar helg!!!!!!!! Tack för den:D

2011-03-27 @ 19:22:35
URL: http://juliaoojoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0