fotboll.

MATCH IGÅR med damlaget. Det blev en 1-0 seger till oss mot Myckle. Själv spelade jag bara andra halvleken men det kändes nog så bra att inte spela hela 90 minuter. Lite för lite snack på planen men stundtals riktigt riktigt bra spel!


DÖMNING IDAG, min första AD match i div1/div2. Träningsmatch mellan Sunnanå och Morön. Jag fick döma från skuggsidan så jag kan säga att det var riktigt kallt, men det gällde att hålla igång. Huvuddomaren verkade vara nöjd med oss linje"män" så jag kan väl inte vara missnöjd själv heller? Bra erfarenhet också!


MATCH IMORGON med F17 mot Bureå. Ser framemot den matchen och hoppas verkligen på en seger. Svårt att veta vad bureå ställer upp med för lag men jag tror att vi kan ge dom en match. Tippar.....2-1 seger kanske?



bild: Norran.se




Nu fyller vi kommande veckan med mycket träning också, tänkte dra mig ut på löpträningar från och med nu (lite sent ute) för att vara i rätt konditionsform inför löptestet på typ 2veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0