GRYM TJEJ


Om ni inte visste det så är jag grym och hur snygg som helst precis som jag är, ingen ska få ändra på mig. Jag är en stark person som ingen ska rubba och jag har en personlighet som många tycker om-jag älskar den!

Jag är bra precis som jag är, och jag är jag.






(lite ego inlägg, men man ska säga bra saker om sig själv - sätta upp lappar och bara vara snäll mot sig själv hela tiden - det har min bästa vän sagt! Testa själv - det får en att må bättre - jag kommer somna med ett leende på läpparna, till skillnad från igår. Jag gör ett försök med egotalk och pepp, så ska nog allt gå vägen, det här känns som en bra start.)



Kommentarer
Postat av: juliaoojoo

jag kan instämma. Allt det du skrev där, stämmer! Du är grym !!!!

2011-03-30 @ 09:54:16
URL: http://juliaoojoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0