inget att förlora

träningar, träningar, träningar och träningsvärk - standard i mitt liv nu!
Har kommit hem efter 2timmars fotbollsträning i kylan i tältet. Gick ganska bra faktiskt, foten kändes inte allt för mycket men. Imorgon är min ända lediga dag från träning, annars så ser jag framemot helgens träningar+matcher.





Idag så for våran morbror och moster till utlandet och lämnade en härlig lägenhet i stan helt tom. Så i två veckor framåt så sitter det en nyckel dit i min nyckelknippa. Skönt att vara i stan större av delarna under veckorna så man får liite sovmorgon och kan träna när man vill på friskvårds (och lite avslappning och ensamtid skadar inte heller). Stannar i lägenheten i morgon efter skolan, blir ensam ett tag då så då ska jag iväg och handla lite "bra att ha saker" (mat t.ex.) och sen vänta på att Martina kommer till mig från hockeyn, jag har inte precis tänkt vara där själv från början, är alldeles för feg. Så ni kan vänta er någon skittrist lista eller nåt i den stilen nu för att jag inte har något annat vettigt för mig, hehe.



Nu ska här packas för en längre visit i staden, svårt.
GODNATT SEN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0