lovets första morgon.

Skönt att ha sportlov och bara stanna av och ta det lugnt! Om det nu inte vore för att vikariesamordningen tyckte att det var kul att väcka mig i morse och bad mig jobba ikväll 16-21, okejdå, jag får ju pengar! Tar nya tag sen till att ta det lugnt om det nu inte vore för att dom skulle höra av sig om fler pass... pengarrrrr.
Far till Piteå idag med mamma och Jenny för att göra av med ännu mer pengar  (har tydligen inte fått nog av shopping). Hoppas på en dag med fint väder.


Kan slänga in ett inlägg om helgens otroligt trevliga dagar då jag har tid, mycket att skriva om.



Får se om lovets alla planeringar går i kras nu för jobb istället... hope not. Upptagen tisdag, lördag, söndag - annars måste jag nog säga mig vara ledig. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0