onsday

En ganska seg dag på skolan idag men vardagem piffades upp med lite chailatte och snack på waynes med några favoriter - mysigt, trevligt och allmänt bra! (alla andra drack iste,... men chailatte är ändå garanterat myyyycket bättre)
bild från julia som också var med <3



you make my day!



Träning 20-22. Blev mest bara fotbollsspelande istället för box också. Hyfsat rolig träning faktiskt. På sitt egna lilla sätt är det synd att alla i laget är så tävlingsinriktade, inte alltid lätt att komma överens. Efter träningen fick vi fika, jag skippade det (bra elin!) och ville bara hem. Helt plötslig såg jag på min insats som att allt hade gått dåligt och jag ville inte minnas träningen. Kan man ta för stor plats (inte bara kroppsligt då alltså) ? so what, tjoller.



Kan även meddela att ett gäng klänningar är beställda från internet nu!!!!!!
En festklänning till sommaren (älskar den), en urgullig blommig klänning och typ 4 alternativ till studentklänning - några ska skickas tillbaka. Hoppas nu bara att någon passar, är ju inte i min allra bästa kroppsform men,.. annars får jag spara någon som är för liten till ett mål inför sommaren (A)


HAHA, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0