standardkvalité

Gillar min praktikplats, det händer mycket och man får upptäcka något nytt varje dag. Lärorikt.
Vaknade 05.00 i morse för att ta mig vidare till busstationen och mot praktiken, lunchade med klasskompisar. Slutade 16.00 och tog bussen hem då, sen dess känns det som att jag har sovit hela tiden. Sov på vägen hem, åt GI-middag, sen somnade jag igen och blev väckt av att Julia ringde. På 60 minuter så bär det av till kvällens fotbollsträning. Får se hur den går, har haft knäppt i ryggen idag, ganska ont faktiskt.
Lite träning på friskvårds imorgon med Julia före praktiken, 14-21.45.
Varför faller inte alla pusselbitar bara på plats.
Varför går inte allt att göra utan kraftiga frontalkrockar.
Varför måste man välja hela tiden? Hur jag än gör så sviker jag någon.
Livet är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0