torsdag.

Nu går skolbussen från Byske. Jag har just vaknat och duschat och känner inte alls för att behöva stressa, skönt att sova i stan. Hockeyn igår gick ju riktigt bra kan man väl säga, 3-2 imatcher nu så en vinst till och semifinalen är våran!!!!! Martina följde mig hit efter hockeyn eftersom jag aldrig hade sova här själv, vem vet om det spökar? Iaf, jag hade köpt våra popcorn som vi skulle micra i deras konstiga (?) micro/ugn. tyvärr sååå, vi misslyckades. Så vi drog ett lite säkrarae kort och rostade mackor istället!


Sen kan jag säga att alla tekniska grejer i den här lägenheten kommer jag bli knäpp på. Man hittar nya hela tiden, endel förstår men, endel förstår man inte. Men jag är säker på att jag aldrig kommer sluta förvånas.


Ge mig sommmmmmar nu helst.

Idag är det skola, jobb på mello1 och sen film och mys här i lägenheten med fina tjejer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0