typ en fin rubrik.

Jobbet i går gick riktigt bra, glad att få umgås med de funktionshindrade igen!!! När jag slutat så gick jag ensam i mörkret till lägenheten och var helt övertygad om att någon av alla jag mötte mig skulle hoppa på mig och våldta mig, men då är ju jag överdrivet rädd för mörker också. Väl i lägenheten så väntade Julia och Jenny på mig. Dom hade ätit pizza och sprat lite åt mig (väääldigt lite). Sen hade dom gått en promenad till KonsumErikslid och köpt lite gott, chips och loka blandat med BigBrother på TVn. Kan inte klaga på sällskapet iaf!!
Skolan idag var riktigt seg. Slutade så jag hann med ettbussen hem, sov såklart på bussen och även sisådär 1.5timme när jag kom hem. Utbilad inför kvällens match kan man säga. BODÅ-Myckle, 1-0. Själv spelade jag "bara" en halvlek, men hoppas på en ny chans på söndag!! Dags att gå och sova så jag har gott med sömn i bagaget inför min ADdömning imorgon - nervöööös!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0