onsdag.

Ny praktikplats - ny kunskap.
Trivs hur bra som helst hittills på praktiken. Alla är urgulliga och man känner sig verkligen som en i teamet. Har fått ta mina första venprover idag, klarade det på första försöket och jag känner mig faktiskt lite duktig :$ Har även varit tvungen att svara i telefon (jag var livrädd- vad skulle jag säga?),.. 2GÅNGER,jäkla sjuksköterska;) skämt åsido - förmodligen den trevligaste sjuksköterskan jag jobbat med! Det enda jag inte gillar är att börja jobba 07.00 på morgonen . usch!!!



Just nu så sitter jag i lägenheten i stan i min ensamhet - ganska härligt faktiskt. skippade fotbollsträningen för lite ensamtid full med tankar istället, kanske inte världens smartaste drag men. Ska ta mig lite tid till att göra min idrottsuppgift som borde börjas med nuuu. (vill inte).  Hade tänkt fara ut och springa ikväll också men insåg påmin korta promenad till konsum att jag skulle halka ihjäl mig. Så nu sitter jag bara och slöar framför TVn istället. Imorgon har jag praktik, 7-15 sen vet jag inte vad jag ska göra förutom att Julia kommer hit efter hon har slutat!!! Tänkte kanske hinna hem till Byske före det och sen stanna i stan hela helgen , får se hur det planeras:)


Now, time to work, blääääää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0