fredag.

Det blev en liten trip på staden innan jag for till lägenheten. Hade inga större planer på att spendera allt för mycket pengar. Men det gjorde jag lika fullt. Köpte en ny domartröja - en blå. Sen köpte jag ett par träningstights också,blev plötsligt träningssugen trots att jag har hunnit vara ute på en sväng med intervalllöpningar.


Nu är jag ensam i lägenheten och vet inte vad jag ska göra. Väntar på att Julia ska komma hit efter att hon har jobbat klart. Funderar på att gå en promenad till konsum och köpa något gott till kvällen, eller så försöker jag med popcornen igen, misslyckades ju förra gången men, vem vet (A) Vätskeladdar för fullt inför helgens fotbollsdömningar, hoppas det ska ge mig en liten knuff i rätt riktning.



PEACE OUT, ska sysselsätta mig med städning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0