dålig vilodag

Damn, fy på mig! Jag skulle ha ledig-dag från träning idag. Jag skulle strunta i alla läxor och bara ta det lugnt och se TV en hel kväll. Efter middagen så for jag och solade på Sun tan, sen for jag till Frida och pratade med henne en stund, bajs att hon far utomlands på fredag - inser att jag vill spendera lite mer kompistid med henne, blir allt för sällan! Min vilodag slutade iaf med intervallöpningar i elljusspåret och lite core träning här hemma med x-antal situps. På ett sätt känns det ganska bra att jag ändå tränade men varför inte tillåta sig själv att vila?! nytt problem.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha naw, fina Elin. Vi får ta oss tid att träffas när jag kommer hem igen!! =)))

2011-05-26 @ 08:40:24
URL: http://fenq.blogg.se/
Postat av: Pappa

Förlåt att jag lurade dig på en löprunda.

Gör vi om det ikväll? 2varv utan intervaller?

2011-05-26 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0