.

Nu är även den här dagen snart slut. Helgen har passerat och en ny vecka börjar. Idag så har jag bara varit stressad och velat hem från praktiken. Började med att fara till stan med familjen och mormor. For in på solbacken på den nya skoaffären!! 3skopar rikare och lite fattigare på det;) Köpte mig ett par arbetsskor, ett par bruna sandaler och hittade även ett par vita skor med kilklack som jag tror att jag ska ha på studenten. Helt klart värt att bli lite fattigare(A) när jag handlat klart där så fick jag skjuts av pappa till praktiken medans dom andra for till kusinen på kalas - lite orättvist men. aja, spenderat kvällen på praktiken ikväll alltså. tråkiga, äckliga praktik. Kommer in på sista veckan nu - thank god. En av mina kvarvarande pass kommer jag spendera på ambulansen vilket jag ser framemot!
Nu är det dags att gå och sova. Nyss var det helgen som var svårplanerad. Nu vet jag inte hur jag ska få ihop veckans alla dagar. Vet knappt vad jag ska göra. Skit samma, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0