rubrik

Mycket har hänt i min vardag sen jag sist skrev - måste kanske uppdatera?



onsdags så gjorde jag en liten avvikelse från min praktik på med.6 och var hela dagen på Ambulansen istället. Riktigt riktigt roligt och händelserikt. Hann inte mer än att komma dit så fick jag fara ut på en utåkning - en prio1a. Sen kom det ena larmet efter det andra under hela dagen. Det var kul att se hur den verksamheten fungerar och vilket härligt gäng som jobbade där! Bilden visar en lapp som jag hittade när jag skulle på toa - HUMOR!'



I fredags så gjorde jag min sista dag på praktiken - ganska skönt. Direkt efter praktiken så for jag ut på mello1 för att jobba ett kvällspass 15-20.30. Kul att komma tillbaka dit. Dock lite förändring eftersom en gubbe har gått bort, bara 4st kvar att ta hand om - var som halv tomt.
Efter jobbet så for jag Jenny och Martina på två olika fester innan jag och Jenny begav oss hemåt som chaffisar. Planerat att vara hemma 12. Meeen, klockan var nog ganska presis 02.15 innan jag gick och la mig för att sova.


Lördag,
igår. Fotbollsdömning 15.00. Efter den så hämtade jag och Jenny upp Julia , for på MAX och åt middag (gjorde även det onyttiga nyttigt) och for sen vidare mot Skråmträsk på pubkväll. Först förfest hos martina med hennes syrra och hennes kompisar, blev gitarr och sång! Hela kvällen var riktigt rolig med bra sällskap! Vi spelade lite fotboll, dansade, sjöng och säkert massa mer - t.ex. så vet jag inte vad jag gjort för att förtjäna ett blått och svullet lillfinger... aja. Sov i Martinas husvagn på gården.



Idag så har jag känt mig ganska seg, vet inte varför - dåligt med sömn kanske? ;)
Har varit och dömt min premiärmatch i herrar div 6 idag. Gick riktigt bra faktiskt. Går klaga på endel saker men inget att haka upp sig på.


PEACE


Skulle ha uppdaterats i söndags - vaddå segt???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0