tisdag.

Tog mig en sovmorgon idag från skolan, satt hemma och skrev skoluppgift istället för att fara ut och springa med skavsår - kanske lite olikt mig. När jag kom till stan så träffade jag mina vänner på stan och strosade runt där en stund innan efftermiddagens lektioner började. Även idag så tog vi oss tiden att sitta ute i solen några minuter. Efter skolan så drog jag och Julia och tränade ett Bodypump pass som kändes helt välbehövligt efter någon veckas lathet nu, är dock lite död nu och träningsvärken lär ju komma krypande imorgon!!




Jag har under kvällen suttit och pysslat på med ett personligt brev som ska skickas in till en utbildningsansökan. Hoppas att man lyckas ge dom nåt gott intryck så man kan ta sig in där.


Nu lutar det åt att gå och sova. Får se vad morgondagen bjuder på.
GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0