tisdag.

Dagens träningspass gjordes på gympa lektionen i morse - löpning 7km med lite intervaller, skavsår och muskelsträckning. Skönt att ha gjort det så man slipper träna på kvällen . Praktik 12-16 idag, eller jaa, jag gick kring 15 till min chef för sommarjobbet för att få mitt schema. No comments, men hon verkar senil den där människan. Pension sa vi?... Iaf, gick en stund på stan med Julia innan jag tog bussen hem. När jag kom hem så stängde jag in mig på mitt rum, spelade avkopplingsmusik och vilade på alla sätt och vis. Vaknade kvart i 6, iväg till Moravallen för att kratta fotbollsplanen klockan 6 och efter det så samlades delar av laget hos tränaren för att se El clasico. Diggar vårat taktiksnack med dillchips som försvarare &ostkrokarna som anfallare . Nu är min ork helt slut och jag hoppas att jag skulle kunna somna, men det verkar inte som så. bläääää.




Imorgon hoppas vi på en bättre dag, praktik på ambulansen och löpning på kvällen. Sen blickar vi framemot helgen fullspäckad med jobb, fotboll och fest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0