wanna rewind and do right.

Gårkvällen går för en gångs skull att klaga på. Blev väl inte riktigt som någon hade tänkt sig. Hjälplös, ensam, svag, rädd och orolig - vad gör man? Är ganska tom &tyst. Stoneface. Nu glömmer vi och går vidare.


Ny dag. Nya möjligheter.


Damer div2 premiär som HD. Kändes riktigt bra faktiskt. Bra sammarbete med mina andra kollegor. Vi fick beröm som ett riktigt bra domarteam! Kan inte annat än vara nöjd efter de superlativ jag/vi fick.
Var skönt att vara på fotbollsplanen. Man kunde glömma allt och behövde inte tänka så mycket. Direkt jag satt mig i bilen kom allt ikapp och jag kände mig svag. Fotbollsmatch imorgon igen - längtar redan.
Nu blir det gómiddag med mampap♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0