helgen. (damn va roliga rubriker jag kör på nu förtiden...)

Helgen började bra med fest med fotbollsdomarna på Allstar men god mat, tävlingar och hockey på fredagkväll. Priset till tävlingarna var gratis mat. Vi skulle tippa massa resultat (period1, period2, slutresultat och första SAIKutv). Höll på att bli vansinnig på domaren när han dömde bort målet i period2, jag var då 11 sekunder från att få notan nollad. Helt underbart då att vi har så fina SAIK spelare som gör ett mål till med 1sek (!!!!) kvar av perioden, klirrade gott på kontot!


Lördag så tog jag mig sovmorgon till halv11. Åt en bamsefrukost med Kesellagröt, ägg och en smörgås och te. Sen for jag iväg på helgens första jobbpass 12-21. När jag kom hem igen så gick jag och la mig direkt och sov. Vaknade igen 06.15, iväg på jobb 7-12, hem åt lunch, sov 3 timmar, åt gröt och sen iväg på jobbet igen 16-21 och nu ligger jag i sängen med datorn i knät och borde sova. Imorgon väntas dubbla träningspass och skola däremellan, först core imorgon bitti med Emmy på FVK sen Box på 360 med Pernilla. Tuff dag!



Måste bara tillägga en konversation mellan mig och en tant på jobbet, fick lite skit ;)

JAG: Nämen nu måste vi hitta på nåt, inte ska vi bara sitta här - säg nåt ni vill göra, fantasin har inga gränser!
TANT: Kom på nåt du. Eller kan du inte erbjuda nåt bra?
JAG: Jo, men jag har så dålig fantasi (Alla skrattar)
TANT: Det är så synd att det bara är fantasilösa människor som anställs här!

(heheh, låter kanske inte jättekul men jag har nog aldrig skrattat så mycket på mitt jobb förr )


GODNAAAAAAAAAAATT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0