höstlov

Har lov i veckan. Lov = vila tänker ni. Motsatsen tänker jag.
Så mycket mer man hinner när man har lov! Har alltså på 3 dagar tränat 8 timmar, mer träning inbokat imorgon men fredag, lördag, söndag har jag inget inbokat förutom att gå någon daglig promenad eller en lugn löprunda. Men jag trivs med all träning, den får mig att tänka på allt annat utom det som tynger mig - oftast iaf.
Har även hunnit med lite skolarbeten, lite impulsshopping, blivit ägare av en superfin massagebänk, umgåtts med mina vänner, myst med vovve, viktiga samtal, och tagit det lugnt . Ett himla bra lov hittills!



Nu så ska jag ta och bädda om mig ordentligt i sängen och sova mina timmar så att mina muskler byggs lite extra:$ sen så kommer jag vara dunder utvilad imorgon!!! 
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0