tisdag

Sovmorgon imorse. Hade tyvärr en timma fel i skallen så jag tog en tidigare buss än jag kunde ha gjort. Så det blev att sitta på skolan i ungefär 3timmar och läsa "Du äger!" av Mia Törnblom. Har läst typ två tredjedelar av den och vill bara fortsätta sträckläsa den! Hade bara en lektion idag på skolan, 2 timmar lång massagelektion, lärde oss massa nya grepp. Efter skolan hade jag planer på att träna på FVK, var astaggad på att lyfta lite vikter och köra skiten ur mig. När jag då börjar plocka upp träningskläderna ur väskan så inser jag att shampo flaskan hade läkt så jag hade inte ett enda plagg som inte var geggit!!! Blev bussen hem och ut på en löprunda på lite drygt 8km istället. Skavsår hela fötterna och ett knä som är paj! bläääää. Glada miner här - nya tag till på torsdag - då är det planerat lite gymträning med Pernilla - hon pratade nåt om ett riktigt mördarpass... vet inte vad det ska innebära ;)

Nu ska jag lässa ännu lite mer Mia Törnblom och sen sova.



Någon som märkt min nya kategori?
factsaboutyou.
Lite fina textrer som är så sanna att jag känner igen mig i allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0