träning.

Igår så var den en härlig men jobbig dag. Vaknade 05.00 för att åka med bussen till stan för att morgonträna core med Emmy på FVK. Kände mig sådär lagomt lat så det var bra att hon drog med mig! Efter skolan så for jag hem, åt middag och for sen tillbaka till stan och till Pernilla. Där tog vi lite mått runt mig och sen tog vi lite bilder också så att vi tydligt kan SE skillnad på min kropp. Efter ett tag så for vi ner på 360 för att träna ett dubbelpass, först Core och sen Box. Jag var helt jäkla slut i min kropp efter det!! Kan även berätta att jag har gjort det igen - somnat på bussen och glömt telefonen där... Så jag var lätt handikappad utan min telefon hela kvällen (kän ns fjolligt att vara så beroende men). Löste sig iaf den här gången också :) Nu sitter jag på busstationen och väntar på bussen påväg hem. Iskallt ute och jag är astrött,.. kanske somnar jag på bussen igen....hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0