helgen.


En härlig helg med full fart som vanligt! Fredag var väl lugnast av alla dagar, började med hemma kväll och for sen till Lisa och såg på idol med hon och frida. Lördag var väl mer eller mindre raka motsatsen. Började med att fara på Leos Lekland från morgonen med ett gäng för att fira Freidon som fyllde 19 år. sprang runt där som små barn men insåg snabbt att man är äldre än man tror,. och längre. Slog till skallen och nacken stack till tjottaheita. ajaj. Shoppade lite på Ica Maxi innan vi for hemåt. slängde mig i duschen och fixade till mig och for tillbaka till stan mot Ladan för att äta gómiddag med folk ur klassen och ha de bästa sittplatserna ever till hockeyn. Trivdes i sällskapet och segern satt fint. For sen tillbaka till Byske igen för att avsluta kvällen hos Frida med lite mys.








Söndag idag då. Följde Nils mot stan och medans han var på innebandymatch så for jag förbi min oerhört saknade vän Julia ett tag. Svängde förbi och handlade lite godis, en tidning och ett guligt kryapådig-kort innan. Var underbart att se henne igen och att höra alla historier om Ghanaresan och se alla bilder. Blev riktigt sugen på att fara dit själv faktiskt :$


Imorgon är det en ny vecka. Klassen börjar med nåt som heter hälsokollen, vilket betyder att vi ska leva nyttigt och tjäna ihop poäng inom våra lag för att göra vissa hälsogrejer. LYCKA TILL?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0