HVL

OH MY vad klassen kan leverera!!! Sinnessjukt vad vi har skrattat ikväll! Hälsovägledare som vi är så tjockade vi i oss pizza, alkohol, chips och så kallade pensionärspenisar (crunches you know). Vi har dansat, sjungit och berättat massor om oss själva och skratten slutade aldrig haha vilket toppen gäng! Fortsatte kvällen med att köra runt i stan och jag visade mina bästa raggningsknep...kom inte så långt på det. Skrattade återigen tills tårarna sprutade! Slutade kvällen med en gigantiskt stor kopp te hos Pernilla innan jag for till bussen och,.. här sitter jag! Får sova typ 4timmar innan jag ska upp igen och iväg och jobba 7-14 i staan sen hem och fixelifixa sig till mina brudar kommer till Byske och äter gott, dricker gott, ser hockey, masserar och har hypertrevligt! Godnatt vänner - ha en trevlig helg! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0