söndag,

Gårkvällen var mycket trevlig. Martina och Linnea var på besök och vi åt gomiddag, såg hockey, hade massagestund och jag och Linnea gjorde en gooooo kladdkaka med de få marschmallowsarna som fanns kvar efter vårat marschmallowskrig (A) glass och kaffe till det! Var trevligt med en seger i hockeyn och en serieledning är våran. Vart allmänt trevligt prat och lite update om vad som händer i allas liv just nu :) En välbehövlig kväll med trevliga vänner!! (saknade Julia på plats :$ våran lilla sjukling - du måste bli frisk nuuuu<3)


Tog mig en rejäl sovmorgon för att ta igen lite sömntimmar, vaknade 11. Tänkte dra mig ut på en löprunda då men det finns tydligen någon träningsspärr hos mig också. Latheten vann över mig. Får ta tag i det när jag kommer hem från jobebt eller imorgon bitti.


Är alltså och jobbar nu. X-vak på kir2. Bättre än förra vaket iaf, här finns både dator och TV ;) Jobbar till 21.15 då brummar jag hem med pärlan till byske igen.


tråkiga blogginlägg utan bilder. dåligt av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0