tisdag

Första dagen på våran demokrativecka på skolan är gjord. Tråkigt enligt mig. For in till stan efter skolan och väntade på att träningspasset på FVK skulle börja. Så det blev 3timmar på stan, köpte svarta jeans och hårfärg. Sen så fördev jag tid med middag på waynes (ensam) med mitt anatomiplugg, trevligt att umgås med sig själv en stund :) hade turen att få en plats på ett corepass så jag körde det före jag startade min instruktionstimme i gymmet med PT, she was there to killing me!! Nu är jag helt död och sitter på bussen påväg hem. Träning imorgon också sen tror jag att vi tar ledig från all träning på torsdag :) sen taggar jag för fullt till helgens trevligheter i Luleå med bästa Frida!!! Wiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0