torsdag

Försov mig i morse, vaknade och packade träningskläderna - mest av ren reflex eftersom jag inte hade någon typ av träning i dag. En bra dag på skolan med massa genomgångar om bra grejer. Har bokat in prov på en vecka så ikväll har jag suttit och pluggat om kolhydrater, proteiner, fett, glykemiskt index, kostfibrer, matspjälkning and so on. Blir ett stort prov men på ett sätt så gillar jag det ändå. Har även sett hockey (vinst!!!), myst i min ziperall, ätit glass och mått ganska bra. Imorgon så väntas det mer skola och mer plugg, spinning och en kväll hos frida med planering inför helgen!!!! jag läääängtar!!!!

Lyssnar på Gavin DeGraw nu och njuter - liiite mer plugg sen går jag och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0