träningsnarkoman?

Före sommaren så levde jag på friskvårdskompaniet i 4månader. Var som ett beroende att hinna träna så ofta som möjligt, helst både före och efter skolan och lite på helgerna. Var där igår och körde en BodyCombat pass med klassen och innan jag gått därifrån så hade jag köpt mig ett 4månaders kort. Har ingen träningskompis (än) som jag hade sist - men jag tror ändå att jag kommer lyckas hålla igång bra! Var och tränade Stepmuskel 75 ikväll, var hur kul som helst och på nåt sätt kändes det riktigt bra att vara där och träna även om jag var själv :) efter träningen så for jag och Jenny till Julia för att vi tänkte se hockeyn men med en trasig tv kom vi inte så långt utan det blev att vi satt i köket och letade jobb över hela sverige, typ sommarvikariera någon annan stans än skellefteå, bara fara iväg!!! Drömmarna finns, får se bara om dom kommer stoppas på nåt dåligt sätt. Glädjen med våra Ziperall var kortvarig, vi ville ha 2, råkade beställa 4 och i paketet låg bara 1, lyckat?! Så imorgon kan dom förvänta sig ett samtal som kallas duga! Aja godnatt nu då, träningen kräver sitt, Pernilla hjälper med maten, jag tränar och då måste jag se till att sova också - spinning imorgon!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Men du behöver inte försova dig bara för det....

2011-10-14 @ 07:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0