en bra weekend

Har levt livet i helgen, bästa helgen på länge! Har varit i Luleå med Frida, bott på hotell (taaack ulf &kicki), shoppat, lyssnat på Melissa Horn - magiskt, druckit vin, gått på Allstar, testat utelivet och träffat nytt folk, och skrattat i mängder. Det var en underbart lyckad helg, och att den delades med Frida var det bästa - underbart fina vän!!

 


På ett sätt känns det konstigt att helgen kunde bli så bra när den började så dåligt, heheh. På lördagmorgon skulle bussen gå 8.10, jag vaknade 07.38, panik, hade inte packat färdigt eller nåt!!! sprang runt som en galning i huset och fixade grejer. Slängde i mig lite frukost och blev upphämtad - lättad att jag hann. Satt på busstationen och väntade, när min morbror kom runt hörnet - jag hade glömt min vatten flaska hehe. Då jag just tagit emot den så kommer mamma in med bilen på parkeringen och sträcker ut handen med min mobiltelefon - hade glömt den. Sen så rullar bussen in och jag halvspringer till den och frida ropar fast mig: ELIN!!! Resväskan då?!? då hade jag glömt att jag skulle ha packning med oss också. hehe. full koll!!!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Tusen tack för att du följde. du är en pärla:)

2011-10-25 @ 19:17:16
URL: http://fenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0