några dagar för sig

Mycket går åt rätt håll nu. Har trevliga dagar med vänner mer eller mindre hela tiden. I torsdags så träffade jag Lisa och Frida på stan och gick och shoppade lite, efter ett tag dök Fredrika upp också (- så länge sen sist)! Dödade lite tid på stan med fika och middag innan jag och dom två förstnämnda for på en föreläsning med Mia Törnblom. Det var fasen värt vartenda litet öre och det dubbla!! Hon berörde verkligen hur mycket som helst. Köpte mig en signerad bok med en gullig liten kommentar från henne - grät när jag såg henne, när jag pratade med henne, när jag kramade henne - super fin människa! Väntar även på en bok som hon ska skicka hem till mig + en liten pdf fil, bra för egen utlärning! Kan bara rekommenderas!


Fredag blev det kortdag på skolan, ringde lite viktiga samtal och sen blev det fest och utgång på Mollys, blev visst lite tjenis med ordningsvakterna ;) Tackar mina vänner för den kvällen <3




 


Lördag så befann jag mig klockan 11.00 på Forslunds bil som hade en mässa där för att stå och massera i 4 timmar med klasskompisarna i sträck, lite ansträngande ja, men mycket roligt och lärorikt! Vi lyckades tjäna ihop 4000 kronor på hela helgen till våran lilla hälsoresa som ska göras i maj!


Söndag - idag alltså, så har jag varit på Boda Borg med mina vänner i laget akirderF - Lisa, Jenny, Fredrika och jag! 10/15 banor klarade vi och hade hur kul som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0