måndag

Även om dagen inte riktigt blev som planerat så kan jag säga att den har varit mycket fin.
Tog bilen till stan och började med lite småärenden. Efter det så hämtade jag upp Jenny och Martina på busstationen och for sedan ut på Stigs konditori för att träffa Linne där för lite lunch och gófika. Mycket trevligt med en lång pratstund, älskade vänner! Tråkigt bara att planerna inte blev som tänkt, att fara till Julia och krya på henne lite. Men klart att det finns en tanke åt henne hela tiden ♥ Efter våran lilla lunchdejt så tog vi oss en sväng på stadens torg och snabb som jag är så hann jag köpa mig ett par nya kängor - kan då slänga mina gamla och trasiga. Följde sen Linnea till lägenheten och höll henne sällskap medans hon lagade mat, ytterligare en pratstund som är välbehövlig. Sen så var det lite motigt att kliva upp från stolen, visste vad som skulle komma. 90 minuters träning på FVK, BodyPump och Spinning. Tänkte ta en bild på min tränings outfit för att visa hur färgglad jag var idag, blev nästan lite glad när jag såg mig, hehe. Efter träningen så hämtade jag upp min lilla vovvevän Risto som ska hålla mig sällskap i veckan.


åh vad gammal bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0