åsså var det rubriken.....

Nu börjar det likna nåt. Känner mig lugnare och mer avslappnad nu än på länge. Har inte fullt så mycket att tänka på. Peppar peppar. Skolan har kommit igång på riktigt och man börjar ha lärt sig rätt så mycket, kul när man förstår sammanband i allt vi läser. Fortsätter ha läxa att massera massa folk, helst nya personer hela tiden. Har bokat in klassträff utanför skolan också. Har bokat en loge och ett bord i sportbaren till matchen nästa helg.  Det blir en dyr smäll men det är det värt! + i kanten är det också att jag börjat komma igång med lite extra knäck nu också. La mig tillgänglig på kommunen sen ringde dom dagen efter och frågade om jag kunde jobba, har man en gång sagt "ja" så fortsätter dom bara höra av sig. Jobbade igår kväll, hade fredagsmys ikväll på jobbet med de dementa och på söndag så jobbar jag som hela dagen :) en liten extra slant iaf!



Nu är det dags att sova, fotbollsdömning imorgon 11.00 i stan (ännu mer pengar!). Sen blir det mer fotboll i Byske och sen surströmming i stugan med familjen, mammas bror+sambo och mormor <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0