fredag

(Mobilblogg) Kortdag på skolan idag, slutade 11.20, avslutade med afrikansk dans - aldrig mer. Tog 1bussen hem och när jag kom hem så la jag mig på soffan och sov i typ 14 timmar (eller jaa, typ2). Vaknade och sen kom min morbror och Carina förbi med deras lilla hundvalp Dizco, hur underbar som helst!! Åt hemgjord pizza till middag och for sen till stan för att gå på biopremiären av Jägarna2 med Ludde - riktigt bra film faktiskt!! Dock lite halv genomskinlig, lätt att utreda mordet själv och få pusselbitarna på plats. Rekomenderar den ändå! Nu så ska jag halsa lite vatten och sen sova, fotbollsmatch imorgon så det är uppladdning som gäller! Godnatt vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0