HELG

Helg från och med igår. Slutade skolan 11.20 så det räknas knappt som arbetsdag. Sov som mest hela tiden från det att jag satte mig på bussen till klockan 16, sen... Middag. Jag gjorde en godsallad och västerbottenspaj med lax och ett glas vitt vin till det, bara jag mamma och pappa hemma. Sen skippade jag en mysig hemmakväll och for till frida för att sittea och prata hela kvällen över en kaffe latte och glass - trevligt värre! Idag så har jag varit och dömt fotboll. Damer div2, med coachen för oss damdomare i västerbotten som kontrollant. Ja, det var nervöst! Men gick ut som vilken match som helst. Och det visade sig gå riktigt jäkla bra!! Får se vars det leder. Man har ju sina förhoppningar men man måste jobba för det. När jag kom hem från matchen blev der middag och Ludde kom förbi, sen kom även Lisa och Ola och vi tog bilarna och for till stan för discobowling, lyxshake och sällskapsspel. Vi behöver inte prata om resultatet i nåt men. Nu väntar sängen, gott med sömn inför morgondagens viktiga fotbollsmatch. GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0