må-to

Dålig start på veckan. I måndags så satt jag på akuten i 8 timmar med magkramper som inte ens går prata om! Kunde inte sitta, ligga eller stå utan att smärtorna tog över. 36 timmar utan just någon mat, fick istället ca 2 liter dropp och morfin för att överleva. Slutade med att jag blev inlagd över natten men fick fara hem på tisdag kring3. Inte ett dugg klokare. Idag mår jag dock mycket bättre och jag äter hyfsat normalt igen! Har till och med hunnit lite chokladfrossa som kändes onödig men Emmy piggade upp med att hon också var onyttig så. Nu så väntas duschen efter kvällens promenad. Lite uppladdning inför morgondagen - skola, shopping, ex-klassmiddag och partay!! Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0