söndag

jobbjobb och jobb, hade inte hoppats på sån här sprutt när man la sig tillgänglig. Torsdag 16-21, fredag 16-21, lördag 14-21.30, söndag 12-20 + skola på heltid då. Har långt ifrån hunnit få den träningsdos som jag skulle behövt den här veckan. Har dessutom dragit på mig massa halsont och har allmänt ont i kroppen, förkylning på G?

Går bara upp i vikt nu för tiden (psykiskt iaf) , trodde att utbildningen skulle hjälpa mig åt det andra hållet men. Funderar på om alla jäkla plopp som jag har här hemma är boven i dramat - så jäkla beroende framkallande!! Dom åker i soptunnan snart...


Sen kan jag säga att mitt yrke som USKa har satt sina spår. Övrig personal på alla ställen har för stort inflytande på mig - i helgen har jag druckit massa koppar med kaffe, och tyckt att det är gott. Ett steg in i vuxenvärlden?



Ytterligare ett onödigt och grymt ointressant inlägg som jag egentligen inte borde publicera eftersom jag just nu ligger i min säng med tanken att inget av det här gör egentligen speciellt stor skillnad för varken mitt eller någon annans liv. Själv bryr jag mig iprincip nada. Ett så pass händelserikt liv jag har att jag måste publisera att jag börjat dricka kaffe. Saknar mina vänner! Känns bara som att jag just nu har tiotusentals dumma tankar om mig själv och gick helt plötsligt över till ett "whops, jag tycker synd om mig själv-läge".


Äsch, ny vecka, nya möjligheter. (wei, positivt tänkande) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0