tisdag

Bålstabilitetsträning på skolan idag - träningsvärk imorgon... Fotbollsträning ikväll - lårkaka och massa ont. Gick väl mer än värdelöst ikväll och jag fattar inte hur dåligt det kan gå från en dag till en annan. Nervärderande träning och prestationen bara kryper på en "Håll nollan nu på Söndag - ni måste ju vinna", "Allt i era egna händer, se till att fixa det nu", "Vi behöver dig på söndag Elin, ta det lugnt nu" , "Bit ihop, allt går över, match på söndag" . Jag är nog en överkänslig person, och tar på mig mycket men... fasen vad jag känner att det ligger en stor tyngd av prestation på en, och inte bara fotbollen, allt annat också och jag vill bara BLÄÄÄÄÄÄÄ på allt.

Low time , men ändå.



imorgon är det en ny dag med nya möjligheter. Happyface då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0