träningsflitigt...

Två dagar har gått av den här veckan och jag har redan hunnit träna 6timmar. Lite gym, cirkelträning, promenader osv. Känns ganska gött med lite krypande träningsvärk. Ikväll har jag varit lite hurtig också, fast på ett annat sätt. Har gjort sånna här bra saker som man måste ta tag i någon gång. t.ex. anmäla mig till kommunal, lagt mig tillgänglig och anmält mig till jobb på både kommunen och landstinget och kommit liite närmare en eventuell lösning till lite problem som uppstått, får ta tag i resten imorgon. Varför måste man alltid välja och få allt att gåihop.

Imorgon är det dags att slå mina första golfslag här i livet, break a leg!

älskade fotbollslag - så mycket glädje i er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0