måndag

Alltsååå, jag gillar skolan. 2timmars yoga på förmiddagen , lunchrast och sen lite anatomi och muskelkunskap + 1 timmes massage. Sen slutade vi. Snacka om att det känns som att man är totalt avslappnad efter en sån dag! Efter skolan så mötte jag fina Linne på stan och tog oss ett fika och en pratstund på Waynes. Mycket trevligt att träffas och höra om hennes lilla utlandsresa! När jag kom hem så åt jag middag och satte mig sen och byggde pussel (hur avslappnande!?). Efter det så blev dagen dock lite mer seriös. Tog fingret ur det berömda och skickade in ansökningarna om studiebidrag till CSN och lagt mig tillgänglig för jobb på kommunen.

Sen blev det nåt mellanting på allt det där. Trots min konstiga blödning under benhinnan så tänkte jag dra mig ut på en löprunda. Körde intervalllöpningar i ca 3km (i ett totalt nedsläckt byske) för att träna upp min explosivitet lite. Benhinnan gav vika så jag avrundade och avslutade med lite bålstabilitet, spänst, styrka, stretch och avslappning ute på gräsmattan, under stjärnhimlen.



Nu ska jag slänga mig i duschen och sova inför ytterligare en skoldag (precis som att det lät jobbigt).
Godnatt vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0